قند خون ناشتا ۱۰۸ خوبه یا بالاس؟

۸ پاسخ

لب مرزه

بالاست

بالاس من ۱۰۱بودم هر دوهفته آزمایش دادم چک کنه میاد پایین یا نه

رعایت کن بیاد پایین قند مصنوعی و شکر ا کلا حذف کن
برنج و ماکارانی محدود کن
خیار گوجه کاهو بیشتر مصرف کن

بالاست

بالاس فک کنم من ۷۵ بودم

بالاس
قند ناشتا زیر ۹۲ باید باشه

بالاست عزیزم بهتره رعایت کنی ک بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی