سلام دوستان قند ناشتام ۹۴هست خوبه یا بالاس؟؟

۶ پاسخ

كدو سبز بخور خيلي خوبه

من با انسولین ۹۶

زیر ۹۳ خوبه

اره برا من ۹۴رژیم دادن الان رسیده به ۲۰۵که همش انسولین میزنم رعایت کن

یه کم زیاده باید رعایت کنی به قول دکتر لب مرز

باید رژیم بگیری برای منم ۹۶ بود رژیم داد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی