بچها قند ناشتام ۹۱ خوبه یا زیادهه؟؟

۷ پاسخ

لب مرزی

منم ۹۱ بودم گفت قشنگ لب مرزه باید رعایت کنی کمتر بشه ولی بالاتر نره

عالیه عزیزم

پس چرا ۷۰بودم من😐

عالیه من ۹۹ ام‌دکتر گف باید رعایت کنم تا بشم ۹۲ و‌طبیعی بشم

منم ۹۱

تقریبا لب مرزه. بیشتر رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان ضحی و تو دلی مامان ضحی و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری