خانوما قند ناشتام 75خوبه؟

۲ پاسخ

اره عزیزم عالیه نباید بالای 100باشه

تا ۹۵ خوبه اما باید ۶ یا ۷ ساعت ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان ضحی و تو دلی مامان ضحی و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری