سلام خانوما من قند ناشتام ۹۹ ینی دیابت دارم ؟

۷ پاسخ

بله عزیزم تو بارداری قند ناشتا از ۹۰ به بالا دیابت حساب میشه و بعد غذا هم بالای ۱۳۰ دیابت حساب میشه

منم ۹۹بودم گف ک لب مرزه و مصرف قندی جات و قط کنم

عزیزم منم ۹۹ دکتر گفت دیابت حساب میشه و بهم قرص قند داد

اره برا مادر باردار طبیعی تا ۹۲ هست

فکر کنم تا ۹۰ طبیعیه..

لب مرزی باید حواست به چیزایی که میخوری باشه

نه اوکیه بالای ۱۱۰ میشه لب مرز

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری