بله عزیزم تو بارداری قند ناشتا از ۹۰ به بالا دیابت حساب میشه و بعد غذا هم بالای ۱۳۰ دیابت حساب میشه
منم ۹۹بودم گف ک لب مرزه و مصرف قندی جات و قط کنم
عزیزم منم ۹۹ دکتر گفت دیابت حساب میشه و بهم قرص قند داد
اره برا مادر باردار طبیعی تا ۹۲ هست
فکر کنم تا ۹۰ طبیعیه..
لب مرزی باید حواست به چیزایی که میخوری باشه
نه اوکیه بالای ۱۱۰ میشه لب مرز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.