خانوما قند خون ناشتام ۹۷ خیلی بالاعه؟

۴ پاسخ

دوتا بالاس زیر ۹۵ باید باشه رعایت کنی درست میشه احتمالا بفرستت تحت نظر کارشناس تغذیه

منم همینقدر بود رعایت میکنم. برنج سفید نمیخورم. حجم برنجمو کم کردم. شیرینی جات رو کنترل میکنم. سالاد خیلی خوبه با کاهو. نون سبوس‌دار میخورم

لب مرزه

لب مرزه باید بری دکترت ببینی چه تصمیمی برات میگیره

سوال های مرتبط

مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری
مامان ❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی