ازمایش خون قند دادم ناشتام ۸۶ بود دوساعتم ۱۰۲ بود

۴ پاسخ

اون ماهی که شما مثبت شدید از چه قرصی خوردین جواب گرفتین

سلام خوبی عزیزم چند روزه جوابش میاد

بازم بیارش پایین
ناشتا ۷۵ خوبه
من ۷۶ بودم

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری