۸ پاسخ

نه دختر خوب نخور لطفا

ن دیگه نخور
تازه اول راهی ک قندت بالاست اگه رعایت نکنی خدا نکرده انسولینی میشی

هی شیرینی بخورم یعنی چی خدایی🤨🤨🤨

من قند ناشتام ۱۰۷ بود انسولین میزنم

نه دیگه قندت بالا بود صبر کن ببین اصلا اومده پایین یا نه

بذار جوابش بیاد

قند داری نخوری شیرینی مراقب باش

نه عزیزم بزار جواب ازمایشت بگیر اگه قندت نرمال بود با احتیاط بخور

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری