۳۲ که بعیده ، دور از جون ، قند زیر ۷۰ حالت کما میده ، حدودا تا زیر ۱۱۰ ، اگر تکرار بشه ، درمانش قرصه ، حتما قنداتون رو تو آزمایشگاه هم تکرار کنید یک بار و از درست بودن دستگاه قندتون مطمئن باشید و فراموش نکنید که استرس یکی از عوامل موثر در دیابت هستش، رژیمتون رو رعایت کنید تعداد وعده هارو زیاد و مقدارش رو کم کنید ، بهتره قبل از غذا سالاد با مقدار کمی سرکه سیب میل کنید ، سبزی جات حتما داشته باشید
بلا دور باشه ازتون
عزیزم یکبار برو آزمایش قندناشتا و دوساعت بعد ناشتایی بده تکلیفت معلوم میشه بعدشم برای تشخیص دیابت بارداریت به متخصص داخلی مراجعه کنی اون تورو ویزیت کنه بهت بگه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.