۲ پاسخ

۳۲ که بعیده ، دور از جون ، قند زیر ۷۰ حالت کما میده ، حدودا تا زیر ۱۱۰ ، اگر تکرار بشه ، درمانش قرصه ، حتما قنداتون رو تو آزمایشگاه هم تکرار کنید یک بار و از درست بودن دستگاه قندتون مطمئن باشید و فراموش نکنید که استرس یکی از عوامل موثر در دیابت هستش، رژیمتون رو رعایت کنید تعداد وعده هارو زیاد و مقدارش رو کم کنید ، بهتره قبل از غذا سالاد با مقدار کمی سرکه سیب میل کنید ، سبزی جات حتما داشته باشید
بلا دور باشه ازتون

عزیزم یکبار برو آزمایش قندناشتا و دوساعت بعد ناشتایی بده تکلیفت معلوم میشه بعدشم برای تشخیص دیابت بارداریت به متخصص داخلی مراجعه کنی اون تورو ویزیت کنه بهت بگه .

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری