قند دو ساعته تو آزمایش چی نوشته میشه؟ از کجا قند دو ساعته رو درمیارید؟ من ندادم تستشو. قند ناشتا دارم و میانگین گلوکز ۳ ماهه رو دارم
شیرینجاتتو حذف کن فقط در حد رفع هوس یه کوچولو بخور برنج و نان هم کم کن
دوساعته ۷۹ خوبه که پایینتره
من قند ناشتام ۱۰۸ بود 🤦🏻😓
دقیقا منم روی ۹۴ادم چطوری توی حاملگی رژیم بگیره من چند وقته رژیمم 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.