قند ناشتام ۹۷و قند دو ساعته۷۹هست چیکار کنم قند ناشتا بیاد پایین

۵ پاسخ

قند دو ساعته تو آزمایش چی نوشته میشه؟ از کجا قند دو ساعته رو درمیارید؟ من ندادم تستشو. قند ناشتا دارم و میانگین گلوکز ۳ ماهه رو دارم

شیرینجاتتو حذف کن فقط در حد رفع هوس یه کوچولو بخور برنج و نان هم کم کن

دوساعته ۷۹ خوبه که پایینتره

من قند ناشتام ۱۰۸ بود 🤦🏻😓

دقیقا منم روی ۹۴ادم چطوری توی حاملگی رژیم بگیره من چند وقته رژیمم 😑

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری