سلام خانما قند ناشتام 101هست چیکار کنم بیاد پایین

۳ پاسخ

زغال اخته عالیه برای قند

قند مصنوعی و کربوهیدراتو حذف کن
قند طبیعی رم تا حد امکان بیار پاییگ

کدو سبز خیلی خوبه قند میاره پایین آب پز کن نمک بزن بخور

سوال های مرتبط

مامان ضحی و تو دلی مامان ضحی و تو دلی هفته بیستم بارداری