۷ پاسخ

مگه تا ۱۰۰ نرمال نیس؟؟؟

بارداری دردسر یکی قندش میره بالا نمی تونه هیچی بخوره یکی مثل من افت قندپیدا میکنه قندش میاد رو ۶۰

الان من دوهفته میخام بیارمش پایین زیر۸٠چیکاکنم😅

88هم بالاست؟؟؟

لبو بخور فقط

چیزای شیرین نخور، سیب زمینی و برنج رو کم کن

هرچی قند داره نخور برنج کم بخو نان فقط سنگگ بخور

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته یازدهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری