🤣🤣🤣برا من چند روز پیش رفتم ۷۰ بود قندم
عزیزم قندت اگ الان ۴۰باشه تو بابد غش کرده باشی کی کفت ۴۰بالاسسس
میوه هایی مثل خیار موثرن
ابلیمو طبیعی سعی کنید زیاد استفاده کنید
اره رفتم آزمایش دکتر گفت ۴۰ تا زیاده
کلا ۱۳۰ بود قندم دوباره برام آزمایش نوشت خیلی میترسم خیلی خطرناکه برا جنین ؟؟😔😫
۴۰ از ۴۰ بیاریش پایین تر 😐😐😐😐
سر خود هیچی نخورررر برو دکتر
قندت ٤٠؟ با جي گرفتي ٤٠ بوده؟
۴۰؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.