برای پایین اومدن قند تو این دوران چه کنیم؟؟؟

۵ پاسخ

اگه دیابت داری حتما باید کنترل بشه حالا یا بادارو یا انسولین

سلام دوسی چی شدی🥺

میگن بامیه هم خوبه

نون جو بخور

چیزای شیرین محدود مصرف کن مخصوصا نوشابه شکر مربا برنج رو هفته ای دوبار یا سه بار بخور اگه قندت بالاس بری دکتر بهت برنامه میده تو بارداری چی بخوری

سوال های مرتبط

مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی