خیار و نارنج و تخم کدو
عزیزم من قند داشتم قندم ۱۰۱ اینا بوده من اومدم برنج خیلی کم میخوردم ماکارانی کم میخوردم نون ک نمیخوردم قندم نمیخوزدم چیزایی شرین هم میدیدم حالم بد میشد رفتم ازمایش دادم دیدم قندم اومده رو ۷۲ خیلی پایین بود
کربوهیدرات و قند مصنوعی خیلی کم کن
مصرف نون و برنج بیار پایین
خیار گوجه کاهو بخور کدو
ترشحات سفید میاد
من الان 9 روز وقت پریودم گذشته
اصولا برای پایین اومدن قند نباید بخوری😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.