خانما برا پایین اومدن قند چی بخورم دکترگفته دوهفته دیگه بازازمایش بدم

۷ پاسخ

خیار و نارنج و تخم کدو

عزیزم من قند داشتم قندم ۱۰۱ اینا بوده من اومدم برنج خیلی کم میخوردم ماکارانی کم میخوردم نون ک نمیخوردم قندم نمیخوزدم چیزایی شرین هم میدیدم حالم بد میشد رفتم ازمایش دادم دیدم قندم اومده رو ۷۲ خیلی پایین بود

کربوهیدرات و قند مصنوعی خیلی کم کن
مصرف نون و برنج بیار پایین

خیار گوجه کاهو بخور کدو

ترشحات سفید میاد

من الان 9 روز وقت پریودم گذشته

اصولا برای پایین اومدن قند نباید بخوری😁

سوال های مرتبط

مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی