سلام خانوما
چی بخورم قندم زود بیاد پایین ۱۰۴هست
دوهفته دیگه باید آزمایش بدم

تصویر
۸ پاسخ

کدو سبز بخور
عالیه ابجیم میخوره امده قندش لب مرز خداشکر
یا کاهو

کدو سبز که شبیه خیاره
رنده کن توماست بخور عااالیه عین اب دوغ خیار
من قندم۱۰۳بود تویه هفته۳..۴بارخوردم قندم اومد رو۷۸دکتر گف قندت داره میاد پایین رعایت کن

کدو رنده کن تو ماست بخوز

بامیه، کدو خام،خیار

کدوسبز با ماست رند کن کن یکم شوید هم بزن

منم قندم بالاس شیرین جات نمی‌خورم برنج فقط ظهر ها سیب زمینی ماکارانی کلا قطع کردم تخم بامیه بگیر دم کن بخور کدو یا خوم بخور یا بپز بدون شکر بخور

بعدازغذاخوردن اینه قندتت

باميه بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته یازدهم بارداری