عزیزم بهتر این هست که یکسری چیزها رو نخوری
من با حذف قند ، شکر ، شکلات ، شیرینی ، کیک، بیسکویت، مربا و کلا هرچیزی که قند مصنوعی داره و با کم کردن مصرف نون و برنج بعد از ۴۰ روز از ۹۵ شدم ۸۷
صبحانه نون جو میخوردم و اگر غذام نونی بود فقط ۱ نون لواش
هفته15بغرذاری آزمایش خون باید داد
سلام
چیزای شیرین نخور فعلا
سالاد کاهو و خیار و گوجه و روغن زیتون غذا بخور ولی کم بخور دوباره چند ساعت بعد بخور یهویی قندت بالا نره
شکر میخوری؟ قطع کن
ناشتا؟زیادم بالاست نیست که
باید تغذیتو درست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.