برای پایین اومدن فشار چی بخورم؟

۱۰ پاسخ

نه زرشک نخور خب نیس چون حامله هس

از الان فشار داری فشارت چند هس

زرشک تو بارداری ممنوع

نمک و شکر تو اب حل کن بخور ابلیمو هم خوبه

قربونت😘

بجو بزار زیر زبونت

زرشک هم فشار رو میاره پایین هم چربی رو کنترل میکنه

سیر ماست
آبغوره بی نمک

خیار بدون نمک
کدو سبز
کلا نمک نخور فقط خیلی کم تو غذا

ابلیمو میگن

سوال های مرتبط

مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی
مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وچهارم بارداری