استرس تو کم کن به همه چی نگیر نده فقط به بغل گرفتنش فکر کن ریلکس باش
سیب زمینی ، ماکارونی ، هندونه خربزه .
برنجتو کم کن ، ببه جاش پروتئین بیشتری بخور ، سبزی و سالاد بخوور .
خرما درروز فقط 2 تا یا 15 تا توت خشک یا 15 تا کشمش درروز .
قند مصنوعی ، نوشابه و اب میوه چه طبیعی چه مصنوعی ، کیک و .....ممنوع
دوهفته رعایت کن ، مجدد ازمایش بده
ناشتا تا ۱۰۰ قابل قبوله دو ساعته تا ۱۲۰ ولی چون شما ماهت پایینه بهتره که مراقب باشی
پرهیز آبمیوه قند شیرینی این حذف شه میوه قتدی حذف شه اگر هم میخوای بخوری مثلا ۳۰۰ گرم تیکه تیکه کل ۱۰۰ تا الان ۱۰۰ تا نیم ساعت بعد ۱۰۰ تا باز نیم ساعت بعدش میتونی از مشاور تغذیه برنامه بگیری
95خوبه . نگران نباش .
قتد خوب کی ناشتا دو ساعته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.