خانما قند ناشتام ۹۳هست...بالا حساب میشه؟

تصویر
۵ پاسخ

من ک95هس

لب مرزه . باید رعایت کنی .

نرمال آزمایشگات زده تا ۱۱۰ مال تو خوبه

نه فکر نکنم ۱۰۰ به بالا بالاست

من ۹۹ بودم دکتر گفت برای دوران بارداری زیاده 😓

سوال های مرتبط

مامان ضحی و تو دلی مامان ضحی و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری