قند ناشتام95 چیکار کنم پایین بیاد

۵ پاسخ

ازمایش قند دومرحله ای دادی؟؟برای منم همین بود دکتر برام ازمایش دومرحله ای نوشت اومد روی ۹۰

عزیزم رفتی دکترچی گفته چون ۹۰الی۱۱۰نرماله

توت خوشک یه شب تا صبح بزار خیس بخوره بعد بخور خیلی خوبه

رژیم قند بگیر کلا هم قند طبیعی هم مصنوعی رو حذف کن چیزی هوس کردی یکم قندطبیعی بخور

تمام چیز هایی ک شامل قند و نشاسته هستن حذف کن بزن گوگل بهت برنامه میده

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری