نه باید رعایت کنی من ۹۹ بود رژیم بگیری قند مصنوعی بستنی سیب زمینی نخوری مصرف برنج و نان کم کنی
سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
اره زیاده دوباره ازمایش بدین منم بالا بود ۱۰۳ بود دوباره بعد دوهفته رعایت رفتم خوب شده بود
لب مرز دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.