قند خون ناشتا103باشه ینی دیابت؟

۴ پاسخ

نه باید رعایت کنی من ۹۹ بود رژیم بگیری قند مصنوعی بستنی سیب زمینی نخوری مصرف برنج و نان کم کنی

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

اره زیاده دوباره ازمایش بدین منم بالا بود ۱۰۳ بود دوباره بعد دوهفته رعایت رفتم خوب شده بود

لب مرز دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی