۶ پاسخ

به من گفتن قند نرمال روی ۹۰باید باشه

بارژیم غذایی ‌و ورزش ،اوکی میشه ...منم ۱۰۳ بودم و آوردمش روی ۶۹ ... دکترم هم اصلا دارو نداد چون رژیم غذایی رو بیشتر قبول داشت

بله منم با قند ۱۰۱ دارو مصرف میکنم

بله اصلا هم لب مرز نیست منم با همین عدد انسولین میگیرم

نه فعلا رژیم بگیر انشاالله میاد پایین

اره رو مرزه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری