به من گفتن قند نرمال روی ۹۰باید باشه
بارژیم غذایی و ورزش ،اوکی میشه ...منم ۱۰۳ بودم و آوردمش روی ۶۹ ... دکترم هم اصلا دارو نداد چون رژیم غذایی رو بیشتر قبول داشت
بله منم با قند ۱۰۱ دارو مصرف میکنم
بله اصلا هم لب مرز نیست منم با همین عدد انسولین میگیرم
نه فعلا رژیم بگیر انشاالله میاد پایین
اره رو مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.