خوبه
ن نرماله
خیلی قندت خوبه که. من خودم همش میل به شیرینی دارم ولی نباید بخورم😭 من مستعد قند بالام
خوبه قندت
از دیابت بارداری نترس من گرفتم سر بچه اولم قرص خوردم خدارو شکر بعدش نه بچم نه حتی خودم دیابت نداشتیم اصلا نگران نباش اینم دیابت حساب نمیشه مراقب باش بالاتر نره اگرم رفت اصلا و ابدا ناراحت نکن خودتو
تا۹۳ناشتا
نچ قندت خوبه
نه ۸۷ نرماله
نه عزیزم خوبه قندت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.