۹ پاسخ

نخور عزیزم بعدش زجر میکشی برا قند کم بخور

دیدی گفتم برمیگرده منم همین بودم خرما زیاد میخوردم بدنم گرمی میزد فقط 3ماه اول ترشی خوردم بعدش برگشتم ب تنظیمات کارخانه من اصلا ترشیجات نمیتونم بخورم

منم ویارم یهو شد شیرینی

منم عاشق شیرینی جات بودم همیشه کاکاعو بیسکویت خونمون بود از وقتی بار دار شدم اصلا دلم نمیخاد فقط ترش ی شوری میخورم عاشق ماست شده بودم شبوروز ماست میخوردم بعضی وقتا دلم پنیر ترش میخاست😕🤣 الانم شیرینی جات دلم نمیخاد و بچم پسره

منم اوایل بارداری چیز های ترش میخوردم الان هوس شیرینی میکنم ولی کنترل میکنم نمیخورم

تو بارداری هرچی دوست نداری و میخوای هرچی دوست داشتی نمیخوری چون نی نی میخواد البته میگن برای اینه که بدنت یه چی کم داره من که فقط دوغ ماست دلم میخواد

من از شیرینجات متنفر شدم.بچمم دختر گفتن حالا مطمین نیستم.ولی تو پسرمم شیرینیجات نمیتونستم بخورم

من از بچگی تا قبل بارداری عاشق شیرینی و قندی جات بودم به حدی که ۵۰ تا شیرینی میخوردم دلمو نمیزد از وقتی باردار شدم لب نمیزنم دلم نمیخاد اصلا 🤦‍♀️

طبعیه گلم‌ نترس بچه ات هم فکر کنم پسره

سوال های مرتبط