۶ پاسخ

اکثرا علامت خاصی نداره. تو آزمایش خون معلوم میشه

عزیزم پر نوشی
پرخوری خصوصا میل به شیرینی
پر ادراری
قند لب مرز تو آزمایشات بارداری

دکتر من گفت اگه سابقه دیابت نداری نیازی به آزمایش قند نیست

تکرر ادرار،پرخوری دهان آدم خیلی خشک میشه وهمش آب طلب میکنی

علائم قند بالا این سه تاست
پرنوشی پرخوری تکرر ادرار

علائم نداره آزمایش میدی قندت بالاست دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسا وتودلی مامان مهرسا وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری