اکثرا علامت خاصی نداره. تو آزمایش خون معلوم میشه
عزیزم پر نوشی
پرخوری خصوصا میل به شیرینی
پر ادراری
قند لب مرز تو آزمایشات بارداری
دکتر من گفت اگه سابقه دیابت نداری نیازی به آزمایش قند نیست
تکرر ادرار،پرخوری دهان آدم خیلی خشک میشه وهمش آب طلب میکنی
علائم قند بالا این سه تاست
پرنوشی پرخوری تکرر ادرار
علائم نداره آزمایش میدی قندت بالاست دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.