سلام خانومای که دیابت بارداری دارین همه رفتین اکو قلب

۸ پاسخ

نه نرفتم

من رفتم هم واس خودم هم بچه

اره عزیزم من رفتم

من رفتم

ن نرفتم

من انعقاد خون ی بار ۱۸ هفته رفتم الان دوباره ۲۴ هفته باید برم دیابتم دارم

من رفتم

خیرررر

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد