سلام وقت بخیر اکو قلب رفتین همه واجبه ؟

۷ پاسخ

برای همه که نمینویسن اگر لازم باشه یا نیاز به بررسی بیشتر باشه منم انومالی گفت بایدبری

نه اصلا. درصورتیکه ناهنجاری‌ای تو قلب بچه تو سونو آنومالی دیده بشه دکتر تجویز میکنه.

من نرفتم

من رفتم دکتر م گفت برو مشکلی هم تو انومالی نداشتم

حتما برو مهمه

من رفتم دکترم گفت

به من گفت برو رفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری