اکو قلب برای همه واجبه؟
چند هفتگی میرن؟

۹ پاسخ

واجب نیست اجبارم نیست
من دکترم گفت ان تی خوب بوده انومالیتم خوبه
ولی اگر میتونی و دوست داری برو اکو قلب چون تو سونو قلب و باجزییات نمیشه چک کرد
گفت اصلا احبار نیست انتخاب با خودتونه

فک نکنم چون دکتر من اصلن برام ننوشت فقط گفت یدونه سونو رشد داری

حتما باید برید اولیش ۱۸هفتگی هست بعد دکتر تشخیص میده که بازم باید بری یا نه. منو گفت نیا تا دوهفته بعد از زایمان

اجباری نیس ولی چون تو انومالی فقط تعداد دریچه های قلبو میگه نه بیشتر ،برای بررسی بیشتر و بهتر قلب بهتره که انجام بشه اکثر پزشکا الان توصیه میکنن

من ۱۸هفته رفتم

۱۸تا ۲۲
واجب نیست ولیی بری بهتره
من با اینکه نیاز نبود رفتم

دکتر ام بهم گفت بعد آنومالی انجام بدی بهتره.من ۱۸ هفته رفتم چند روز بعد آنومالی پیش فوق تخصص قلب کودکان و گفت ۱۴ روز بعد از تولد برای کنترل مجددا پیش اش برم.

آره من تو ۱۹ هفته رفتم عزیزم برا اطمینان قلبه جنینه برو

نه برا همه واجب نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری