واجب نیست اجبارم نیست
من دکترم گفت ان تی خوب بوده انومالیتم خوبه
ولی اگر میتونی و دوست داری برو اکو قلب چون تو سونو قلب و باجزییات نمیشه چک کرد
گفت اصلا احبار نیست انتخاب با خودتونه
فک نکنم چون دکتر من اصلن برام ننوشت فقط گفت یدونه سونو رشد داری
حتما باید برید اولیش ۱۸هفتگی هست بعد دکتر تشخیص میده که بازم باید بری یا نه. منو گفت نیا تا دوهفته بعد از زایمان
اجباری نیس ولی چون تو انومالی فقط تعداد دریچه های قلبو میگه نه بیشتر ،برای بررسی بیشتر و بهتر قلب بهتره که انجام بشه اکثر پزشکا الان توصیه میکنن
من ۱۸هفته رفتم
۱۸تا ۲۲
واجب نیست ولیی بری بهتره
من با اینکه نیاز نبود رفتم
دکتر ام بهم گفت بعد آنومالی انجام بدی بهتره.من ۱۸ هفته رفتم چند روز بعد آنومالی پیش فوق تخصص قلب کودکان و گفت ۱۴ روز بعد از تولد برای کنترل مجددا پیش اش برم.
آره من تو ۱۹ هفته رفتم عزیزم برا اطمینان قلبه جنینه برو
نه برا همه واجب نیست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.