خانوما اکو قلب همه میرن درسته ؟ واجبیه؟؟

۱۱ پاسخ

هزینش چقدره و چند هفته باید بری

از چند هفته باید بری؟؟

نه خیلی ها نمیرن باید دکتر بگه بیشتر کسایی که ای وی اف کردن میرن

بهتره بری.. من رفتم و فهمیدم قلب پسرم یه سوراخ ریز داشت که تا 6ماهگی دو ماه یبار میبردمش اکو که خداروشکر خوب شد

نمیدونم بعضی پزشک ها اجباری کردنش برای اطمینان بیشتر

چجوریه سونو گرافی قلب بچس؟

من دکترم‌گفت و رفتم

نه ولی اگر بری خوبه

منم فردا دارم دکتر ان تیم دید گفت همه چی اوکیه ولی باز برام اکو نوشته فکنم برای این ک مطمعن باشیم از همه چی مینویسن

نه برای من گفت لازم نیس

واجب نیست ولی بهتره که بری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی