اگه دیابت داشته باشی یا ای وی اف کرده باشی حتما میگن انجام بده
منم انجام دادم
واجب نیست
اگ مشکلی تو آنومالی هست برو ک خیالت راحت بشه
من رفتم سر این بارداریم ...
برای اینکه خیال خودت ازسلامتی قلب بچت راحت بشه امااجباری نیست
با توجه به سونو آنومالی برای بعضیها تشخیص بر این میدن که اکو قلب هم انجام بدن
واجب نیست، اگه نیاز باشه انجام میدن منم دکترم گفت نیاز نیست
من تاحالا ندادم واسه قبلی هم ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.