برا کسی که سونوش مشکل داشته باشه فکر میکنم واجب باشه
بیشتر برای مادرایی که بیماری زمینه ای دارن میگن حتما برن اگر نداری واجب نیست
بمن گفت برو نرفتم
نه من سر دخترم نرفتم ولی برای اطمینان و احتیاط بری خوبه
منم ۱۸ هفته تموم کردن و تاحالا نرفتم اکو قلب دکترم نفرستاد
اگ سونو مشکل باشع واجبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.