خانما علایم دیابت بارداری چیه ؟

۴ پاسخ

من دارم گرمم میشه و انگشتم زخم شده زخمش دیر خوب میشه، نگرانی نداره که رعایت کنی اوکی میشه ، من الان دیگه نرمال شدم این ماه

من دیابت بارداری دارم بدون علایم

تشنگی بیش از حد
تاری دید
تکرر ادرار مخصوصن شبا
خستگی زیاد
عفونت ادراری

فکر کنم همون علائم دیابته
عطش زیاد و دستشویی رفتن زیاااد

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسا وتودلی مامان مهرسا وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد