خانمااا کسی میدونه علائم دیابت بارداری چیه؟

۴ پاسخ

سوال منم هسسس

یه دستگاه تست قند بگیر بزار خونه تو ایام بارداری واجبه بودنش

واسه من چشام تار می دیدم. گلوم همش میخوارید .اشتهام خیلی زیادتر میشد.

علائم نداره باید آزمایش بدی ببینی قندت بالاست یانه

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهرسا وتودلی مامان مهرسا وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی