خانما علایم بارداری دختر چیه؟

۱۲ پاسخ

من الان دختر باردارم هیچ ویاری و حالت تهوع ندارم عاشق چیزای شیرین به خصوص کاکائوام صورتم تغییری نکرده فقط باد کرده جوش و اینا نزده استرس و افسردگی زیادی گرفتم

همش دروغه من هرجوری برای پسرم بودم برای دخترم هستم

من فقط موی بدنم نازک وکم شده هیچ علائمی ندارم

من دوبارداری وویار متفاوت داشتم اماهم جنس

من سر دخترم با الان خیلی فرق می‌کنه قبلی خیلی ب رابطه جنسی وابسته بودم سینه هام از اول تا دوماه اول درد میکرد ولی الان برعکس سینه درد ندارم رابطه اصلان دلم نمی‌خواد ولی بخواد انجام میدم ولی خودم دوست ندارم

بخدا هیچی از بارداری سر دخترن یادم نیست فقط یادمه چقدر اذیت بودم

من یه دختر دارم این بچمم دختره علائمم هم صد در صد متفاوته همه چیز بستگی به بدن داره

من سر پسرم خیلی. سبک بودم خیلی. ولی سر دخترم نه. سنگینم حالت تهوع. درد زیر شکم. دلیچپه. ولی. سر ویار یکیه. ترشی بیشتر

هرفردویارش فرق داره ولی من حالا با بارداری قبلم فرق دارم اصلا حالت تهوع ندارم بی حال نیستم رفتم سونوگفت دختره بارداری قبلیم پسربود

من سر دخترام کاملا علائم متفاوته

از روی ویار و علائم اصلا نمیشه ۱۰۰ درصد جنسیت و حدس بزنیم هر فرد ویار و علائم متفاوتی داره

همچین چیزی وجود نداره همش الکیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان مهرسا وتودلی مامان مهرسا وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خدادا مامان خدادا هفته چهلم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری