خانماشما که دختر باردارید علائم هاتون چیه ؟

۶ پاسخ

ربطی به علائم نداره همه چیز من به پسر می‌خورد ولی دختر شد ببین خواست خدا چیه

من مثل دوران قبل بارداریمم
هیچ تغیری نکردم در کل
ویار و تهوع نداشتم همه چی هم میخوردم فقط ترشی و لواشک یکم بیشتر دوسدارم

متنفر از گوشت مرغ خورشتی که رب داشته باشه
عاشق قورمه سبزی لبنیات همه جوره دوست دارمم
حالت تهوع فقط حالت عوق زدن داشتم دیگه بالا نمیارمم
خستگی کسلیی سنگینی ووو

حالت تهوع شدید تا هفته پیش داشتم تنفر از گوشت ومرغ میلم به شیرینیجات میکشه فقط دماغم هم یکم ورم کرده

علامت خاصی ندارم، عاشق ترشی بودم الانم همونم،حالت تهوع هم نداشتم تا الان، همه چی هم میخورم،

عاشق لبنیات و اجیل و میوه شدم
از گوشت فراری

سوال های مرتبط

مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری