مامانای دختر دار🩷و پسردار🩵
علائم هاتون چیه؟

۸ پاسخ

اصلا ب علائم دل نبندددددد
من همه علائمام ب دختر می‌برد طبق چیزی ک میگن
ولی همش الکیه

من همه ی علائم و تست های سنتی نشون میداد پسره ولی سونو گفت دختره هنوز شک دارم بی نهایت شبیه پسره حاملگیم

علائم خاصی ندارم💙

من پسردارم از اول بارداری تا الان هیچ ویار و مشکل خاصی نداشتم 🩵

سلام مامانای مهربون
من تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ هست، مثلا قیمت این ست 19 تکه 1700
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم ، در خدمتم
‌@kiko149

تصویر

من از اولم میل به سردیجات داشتم مثل سالاد شیرازی دوغ بستنی هندونه یخمک
همیشه هم سردم بود یه لرز خاصی داشتم
نی نی زیادی خودشو جمع میکرد همیشه
گاها سوزش سردل داشتم حتی قبل اینکه تستم مثبت بشه
سردردای بدی میگیرم گاهی اوقات
و نی نی دخمله 🥹❤️‍🔥

اصلا به علائم نیست عزیزم بدن بابدن خیلی فرق میکنه من حاملگی اولم همش بالا میاوردم اشتهام زیاد شده بود فرم شکمم خلاصه همه میگفتن دختره ولی پسر شد
این حاملگیم اصلا تهوع ندارم و اشتهام کمه اینم پسر شد
دو تابچه از یک مادر بایک جنسیت اینقدر حالاتش فرق میکنه بدن بابدن که خیلی متفاوته عزیرم

دوغ ابعلی زیادددد میخورم و ترشیجات 🩷🩷

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلبرک و تو دلی مامان دلبرک و تو دلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا آرکان👶 مامان آقا آرکان👶 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان راهین کوچولو مامان راهین کوچولو ۶ ماهگی
مامان جوجومهدی🫀 مامان جوجومهدی🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری