مامانای دختر دار خوشکل بیاین علائم بگید ببینم

۵ پاسخ

من سر دخترم از اپل صبح بالامیاوردم تا آخر شب همش به دست چپ می‌خوابیدم ترشح سفید بی رنگ داشتم عاشق ترشیجات بودم متنفر از بوی نون تازه و گوشت و پیاز و همه چیز

من برادخترم شبا حالت تهوع داشتم از مرغ بدم اومدعاشق شیرینی
این بارداریم علایم ندارم فقط ترشک میخورم

حالت تهوع صبحگاهی
تنبل شدن
خواب الو بودن

کمر درد یا ضعف میکنم 😕😂

هیچ علائمی انگار باردار نیستم🤣اولایل همش درد پریودی داشتم

سوال های مرتبط

مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته بیستم بارداری
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان کِــژوان❤👼🏻 مامان کِــژوان❤👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهفتم بارداری