سلام مامانا لطف بیاین بگین علایم دختر دار شدننتون چی بوده

۴ پاسخ

تنبل شدم . همش خواب بودم. عاشق لبنیات بودم .میوه و خوراکی های ترش

چیزای شور و ترش دوست دارم یکم تنبل شدم

عین ویار هایی که برای پسر می گن بود😅 دقیق

ویار شدید داشتم. عاشق ترش و نمکی و نوشابه بودم. بیشتر غذاهای شور دوس داشتم. مثل پنیر اینا

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجومهدی🫀 مامان جوجومهدی🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدطاها و فسقلی👼🏻 مامان محمدطاها و فسقلی👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی🩵 مامان تودلی🩵 هفته شانزدهم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری