من تماااامی علائم پسر و داشتم ولی نینیم دخترع
پس زیاد به علائم توجه نکن
بچه با بچه فرق میکنه
تهوع وحشتناک و معده درد از اول تا روز زایمان🥴بی حالی تنبلی کسالت شدید
زشت شدم وحشتناک
ویارمم ترشی و شوری
من تمام علائمای دخترو دارم ان تی احتمال پسر داد
سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم میکنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام
@Nazdaneh1403
تهوع اصلا نداشتم
اشتهام خیلی خوب بود
خیلی سبک بودم و تیز به همه کارام میرسیدم
اصلا تنبل نبودم و کلی کار میکردم و پیاده روی میکردم و سرحال بودم
از شیرینی بدم میومد و عاشق ترشی و آب پرتغال و هندونه بودم
حالت تهوع
زیاد بالا میوردم
ویارم ترشیجات بود
ازشیرینی بدم اومد
بنظرم ربطی ب بدن داره ویار وحالت ها
از ماه اول تا اخر حالت تهوع شدید طوری ک اصلا وزن اضاف نکردم و تو اون 9 ماه نتونستم غذا بخورم اصلا
من فقط به بو حساس بودم يعني هرروز درگیر بودم که همه جا بو میده😂😂😂😂فقط نوشابه میخاستم
هیچ ویاری نداشتم خداروشکر از اول تا الان
فقط درد پریودی همین
واسه من یکیش دختره یکیش پسر
نمیدونم علائمایی که داشتم واسه کدومش بوده😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.