هم هفته بیاین علایم هاتون بگین

۶ پاسخ

حالم از همه چی بهم میخوره و دو دقیقه معدم خالی میمونه فقط عق میزنم دیگه خسته شدم😥

تهوع،بی اشتهایی،یبوست😐😂خوابالودگی ،بی حوصلگی

هم هفته شما بودم هیچ علائمی نداشتم

منم هیچی دوست ندارم خیلی ترش میکنم حالت تهوع هام کمی بهتر شده

من علائم ندارم فقط از غذا و پحتنش و بوش خوشم نمیاد

علائمم اینه ک دارم میمیرم از تهوع شدید و استفراغ و هیچی نخوردن😭

سوال های مرتبط

مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری