بیاین از علائم هاتون بگین و بچتون چیبود؟؟؟
من نمیدونم چرا همه چی دوس دارم😑

۹ پاسخ

من حالت تهوع نداشتم و سرحال بودم
پسر بود

من همش هوس املت و فلافل میکنم
فک کنم بچم کارگر میشه🤣

هوس چیزای شور میکردم.پاهام یخ میشد موقع خواب.خوشگل و ظریف و لاغر شده بودم.لرز میکردم اولش
بچم پسر شد

من ار همه چیز حالم بهم میخورد

ویار اصلا نداشتم همه چی می‌خوردم عاشق شیرینی بودم خوشگل شدم چاق و چله شدم دختر بود 😁

من که میگم بچه ت پسره

من ی روز خوب و سرحالم ی روز گیج و منگ همش میخوابم
گاهی وقتها درد سینه و سر درد دارم
عصرها حالت تهوع و روزی ۱۰ هم میدم سرویس تکرر ادرار دارم

من هیچی دوس ندارم قبلا عاشق شیرینی جات بودم ولی الان اصلا هوس نمیکنم. خیلی سحرخیز و کم خواب شدم تکرر ادرار وسینه درد شدید دارم. دیردز مامان نمک رو سرم ریخت به بینیم دست زدم

من هیچ علائمی ندارم هیچی هم متوجه نمیشم غذا هم خیلی کم میخورم سه کیلو هم کم کردم خیلی هم سیاه شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد