کیا عاشق دوغ بودن؟ بیاین بگین بچتون چی بود☺️

۱۰ پاسخ

دخمل بووود

دوغ خیلی خوبه روزی دولیوان بخور

من دختر

منم دوست دارم دوغ و خیار و قاطی کنم بخورم...
یه وقتایی هم شیرینی دوست دارم..
لواشکم خیلی دوست دارم



ترش و شیرین و شور همه رو میخورم..😑😑😑

پسر

دختر بود

من و دختر

من پسر

پسر بود

من عاشق دوغم وبچم پسره

سوال های مرتبط