خانما بیاین بگین چه ویار هایی داشتین داخل بارداری و جنسیت بچتون چی بود

تصویر
۵ پاسخ

آلوچه و ترشک دوست دارم با پیتزا و بستنی 🥺😂هم ترش دوست دارم هم شیرین 🤦🏻‍♀️😂

عزیزی

من برا پسرم عشقم پنیر بود یعنی تا ماه آخر پنیر میخوردم ولی الان بدم میاد😅

من ک هفته نوهمم همش ترشی جات دوست دارم دیگه نمیدونم

هیچ ویاری نداشتم، ینی خوراکی اینا هیچی هوس نمیکردم
فقط از بوی ماهی و سوسیس و ادکلن موصوف بشدت بدم میومد
دختره بچم

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری