کیا تو بارداری بدون علائم بودن بچشون چی بوده لطفا بگین؟؟💋

۴ پاسخ

من بدون علایم بودم اصلا انگار باردار نبودم دخمل ناز بود نفس مامانش
دومی باردارم ۹هفته ام ضعف شدید گرسنه ام‌ میشه زود زود یکم تهوع

پسر بید

من جاریم یه دختر پنج ماهه سقت کرده الان یه پسر داره حامله هم هست گفت هیچ علامتی نداره هیچی جنسیت ربطی نداره

من هیچ علائمی ندارم فعلا نمیدونم بچم چیه

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری