من بدون علایم بودم اصلا انگار باردار نبودم دخمل ناز بود نفس مامانش
دومی باردارم ۹هفته ام ضعف شدید گرسنه ام میشه زود زود یکم تهوع
پسر بید
من جاریم یه دختر پنج ماهه سقت کرده الان یه پسر داره حامله هم هست گفت هیچ علامتی نداره هیچی جنسیت ربطی نداره
من هیچ علائمی ندارم فعلا نمیدونم بچم چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.