کیا بودن سمت راست جنین و حس کردن و بچشون دختر بوده

۵ پاسخ

من سه تا سمت چپ بود هر سه دختر بود این دفعه هم سمت چپمه فکر کنم بازم دختره

من دخترم سمت راست بود الان سمت چپ پسره

ربطی به چپ و راست نداره

منم دخترم سمت چپ بود

من دختر اولیم چپ بود اینم راسته باز دختر

سوال های مرتبط

مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جاوید💙 مامان جاوید💙 هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته دوازدهم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد