اونایی که پسر حامله هستن علایم چی بود ؟؟

۸ پاسخ

مثل سگ بالا میارم اصلا نمیدونم زندگی یعنی چی

همش میخوابیدم حالت تهوع شدید زرداب بالا می‌آوردم سوزش و ترش کردن معده بیحالی

غذای ترش و شور هوس میکنم
نسبت به بارداری دخترم اصلا نفس نفس نمیزدم
موهای کل بدنم دیر رشد میکنه ‌خیلی نازک شده
اینا خیلی شایع تره
اگرم میخوای زودتر متوجه بشی برو آزمایش خون تعیین جنسیت بده ۴روزه جواب میدن

عزیزم من همه علائم هام به دختر می‌خورد انقد که همه گفته بودن دختره سونو گفت پسره جا خوردم

بارداری اولم کاملا بدون ویار و و تهوع خیلی هم زرنگ بودم بارداری دوم تنبل تهوع شدید ویار زیاد صورت پر جوش هر دو هم پسر

منم بالا میارم ولی احتمال دختر داده به اینجور چیزا نیست

ربطی نداره
جواب هرکی دادم نوشتم ربطی نداره😂😂😂😂

همش بالا میارم خستم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان تودلی🥰 مامان تودلی🥰 هفته هجدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی