اگه گرمت بشه تب فکر کنی تب داری پسره چون پسر از طبع گرم میاد اگه سردت بشه دختره
کدومی سرد یا گرم؟
والا طبق گفته ی اطرافیان:بتا پایینه و اروم اروم بالا بره پسره،مادر اگه هوس شور و ترش داشته باشه پسره،مادر اگه زیاد بخوابه و خسته باشه دختره،مادر اگه زرنگ باشه پسره،مادر خوشگل بشه پسره ،اگه دختر باشه مادر خوشگلیشو میده دخملش😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.