سلام مامانا گل کسایی ک دختر باردارن علائم شو لطف می‌کنید میگید

۷ پاسخ

خواب آلودگی ،خوش اشتها،حالت تهوع و زردابه صبح ناشتا،ترش کردن ،میل به ترشی و شوری ،از گوشت بدم اومد

بدون حالت تهوع میل ب شور و ترش یخ شدن کف پا زشت شدن کلی چهره جوش منی ک تو عمرم جوش نزده بودم دوتا جوش زدم رنگ موهامم انگار عوض شده

منم اصلا حالت تهوع از اولش نداشتم و ندارم😄میلم ب شیرینی زیاده و بچم دختره

میل به شوری و ترشی داشتم، حالت تهوع داشتم ار هشت نه هفته شروع شد تا هفته چهارده اینا داشتم تقریباً...اونقدرا اذبتم نکرد قابل تحمل بود. فشارم پایین بود. اول خیلی سردم میشد به شدت، همش جلوی بخاری بودم، بعدش دیگه همش گرمم میشد جلو اسپیلیت بودم😂
الان جلو هر دوشونم از بالا کولر رومه از پایین بخاری رو کف پام میزنم 🤣
الان هم میل به شوری دارم هم شیرینی... کلا عوض شده ذائقم😂😂😂

خواب آلودگی زیاد اشتها خیلی کم سوزش معده خیلی زیاد از بو بیشتر غذا ها بدم میاد ولی بالا نیاوردم اصلا

علایمش خواهر من داشت خواب آلودگی زیاد حالت تهوع زیاد

خیلی وحشتناکه همش حالت تهوع تا. اول ۴ ماهگی اصلا. میلت هیچی نمگشه. استفراغ معده درد اینا

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته بیستم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی🥰 مامان تودلی🥰 هفته هجدهم بارداری