مامانا سلام به همگی علایم بارداری پسر میگید؟

۶ پاسخ

ربطی نداره به علائم من ترشی دوس داشتم،حساس به بو ،حالت تهوع کمتر اما بچم دختره،بدن با بدن خیلی فرق داره

ب علاعم تیکه نکن بدن هرکسی فرق داره عزیزم بستگی ب میل آدم داره

من بیشتر سردرد داشتم

مهمترین علائم ک اگ سونو گرافیت حرفه ای باشه میگ ب من توو۱۰ هفته گفت بچه ای از تخمدان راست تشکیل شده باشه پسره و کاملا درست بود

والا هیچ علائمی دقیق نیس من تمام علائم دخترو داشتم پسر شد

تمایل به ترشی .حساس به بو .

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس 🎀🧸 مامان نفس 🎀🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان باراد مامان باراد ۱ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمدطاها و فسقلی👼🏻 مامان محمدطاها و فسقلی👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری